… un blog foto

Lada mea de zestre … rebranding :)

De ce un brand nou?
Avand in vedere ca in ultimul an am facut o mica pauza (am devenit mama) am simtit nevoia unei schimbari, a unei reinventari. Nu am renuntat la Unikt care este brandul de suflet creat impreuna cu sotul meu si un prieten. In ultimii doi ani Unikt s-a pozitionat pe piata ca fiind in principal furnizor de servicii de calitate, in special video. Asadar am considerat ca a venit timpul sa individualizam mai puternic si zona de foto.

Cum as caracteriza “Just Say Yes”?

JSY reprezinta oamenii optimisti care isi doresc tot ce e mai bun de la viata … sunt oameni “colorati” care nu vad niciodata partea goala a paharului .
Sloganul este: Your day in our way!

De unde JSY ?

Da, ne-am inspirat. De multe ori oamenii isi asuma idei care nu sunt ale lor. Noi consideram ca ascultam muzica buna … dar ce are asta cu Just Say Yes? Ideea ne-a venit atunci cand am ascultat pentru prima oara Snow Patrol -Just say yes si nu am putut decat sa ne punem melodia pe cd si sa ascultam non stop. De aici a fost doar un pas pana la justsayyes.ro pentru ca este o expresie optimista si plina de viata si in care e regasim.

Va astept sa vizitati noul site www.justsayyes.ro.

Mihaela Mirea (Goia)

Lasă un răspuns

