… un blog foto

Matei Tudor

Pe Dana si Catalin eu i-am cunoscut acum 2 ani cand au avut nunta. Iata ca acum ne-am reintalnit cu ocazia … de fapt datorita lui Matei Tudor … o mogaldeata mica si scumpa de om. La botez nu am ajuns deoarece am fost in deplasare la o nunta, insa am ajuns a doua zi la scalda.

Iata o scurta poveste in imagini. Va avertizez ca imaginile urmatoare contin scene nud😀 .

Matei_Tudor-6 copy

Matei_Tudor-10 copy

Matei_Tudor-12 copy

Matei_Tudor-51 copy

Matei_Tudor-46 copy

Matei_Tudor-53 copy

Matei_Tudor-63 copy

Matei_Tudor-65 copy

Matei_Tudor-70 copy

Matei_Tudor-73 copy

Matei_Tudor-75 copy

Matei_Tudor-77 copy

Matei_Tudor-87 copy

Matei_Tudor-89 copy

Matei_Tudor-101 copy

Matei_Tudor-109 copy

Matei_Tudor-120 copy

Matei_Tudor-124 copy

Matei_Tudor-130 copy

Matei_Tudor-133 copy

Matei_Tudor-136 copy

Matei_Tudor-140 copy

Matei_Tudor-143 copy

Matei_Tudor-144 copy

One response

  1. Pingback: Matei Tudor « UNIKT MEDIA

Lasă un răspuns

